Kdo je hlavní tváří školy AVIDA?
Petra Šlencová Bílská je zakladatelkou školičky, školky i školy AVIDA a zároveň hrdou mámou a velmi zkušenou učitelkou a manažerkou. Petra se specializuje na efektivní rozvoj, péči a vzdělávání dětí od 15 měsíců do 12 let. Přelomovým obdobím byl pro ni rok 2012. Začala se profesně rozvíjet v oblasti péče a vzdělávání dětí a postupně vybudovala školy / instituce, které dodnes patří mezi nejlépe hodnocené a vyhledávané. Dnes, den co den, dělá Petra to, co ji baví a dává smysl – poskytuje dětem inspirující, motivující a do detailu promyšlené vzdělávání.

Kdo u nás učí?

Lucie Čermáková
Lucie vystudovala ekonomickou školu, nicméně celý život se věnuje péči o děti batolecího a předškolního věku. V naší školce AVIDA je Lucie od úplného začátku, podílí se na rozvoji našich hodnot a neustále pracuje na svém profesním růstu v oblasti vzdělávání dětí. Je certifikovanou Montessori učitelkou a její vášeň a přirozený cit pro práci s dětmi z ní dělá milou a oblíbenou průvodkyni dětí. Lucie je také zodpovědnou a výjimečnou kolegyní. Má dvě děti, ve volném čase si ráda čte, chodí po horách a turisticky zajímavých místech, lyžuje nebo cvičí jógu.

Brianne Wargo
Brianne pochází z USA. Vystudovala obor vzdělávání dětí předškolního věku a prvního stupně na University of North Florida v Jacksonville. Její specializací je výuka angličtiny dětí s jiným rodným jazykem. Certifikaci TEFL získala na International TEFL Academy v Chicagu. Pedagogické práci se věnuje 4 roky a z každého jejího slova jde cítit velké odhodlání a nadšení pro práci s dětmi. Za velký krok ve svém životě považuje rozhodnutí se přestěhovat do Prahy a uplatnit své zkušenosti v České republice. V AVIDA se Brianne věnuje vzdělávání a komplexní péči o děti ve věku 3–6 let. Ve volném čase se ráda dívá na filmy, maluje, kreslí a poznává nová místa. V průběhu života se věnovala různým druhům dobrovolnické činnosti.

Pavlína Šašmová
Pavlína vystudovala reklamní a uměleckou školu Michael, obor fotografie a absolvovala profesní kurz chůvy. Díky mnohaletým zkušenostem instruktorky a oddílové vedoucí ví, jak nalézat efektivní řešení nejrůznějších situací a připravit poutavý program. Pavlína je vnímavá, kreativní a sportovně založená. Dokáže dětem naslouchat, vcítit se do jejich potřeb a přirozeně jim nabídnout zážitkové činnosti a aktivity, které nenuceně posilují jejich motoriku a pohybové schopnosti. S lehkostí sobě vlastní také umí děti inspirovat k tvořivým výtvarným projektům a rozvíjet tak jejich umělecký potenciál. Intenzivně se zajímá o umění, architekturu, design a fotografii.

Blanka Michálková
Blanka vystudovala Střední odbornou školu zaměřenou na sociálně - správní činnost. Během studia působila v dětském domově, po ukončení školy se věnovala speciálním potřebám dětí v diagnostickém ústavu. Kromě odborných zkušeností tam posílala především své schopnosti v oblasti trpělivosti a empatického přístupu. Její další kariéra směřovala k seniorům, kde zastávala pozici vedoucí v nadstandardním zařízení pro seniory a vedla tým pracovníků v přímé péči. Blanka je maminkou pětiletého rošťáka a její cesta ji opět zavedla k práci s dětmi. Montessori přístup je jí blízký, stejně tak jako zdravý životní styl. Je milá, spolehlivá, cílevědomá a energická. Svým aktivním přístupem, zkušenostmi i úsměvem v AVIDA 3. rokem zajišťuje zábavný a smysluplný program. Má ráda divadlo, túry, saunu, kolo, houbaření a vaření.

Amy Leigh Šoltys
Amy pochází z Londýna, na Banfield West Academy v Lutonu vystudovala literaturu a umění. Na pozici rodilé mluvčí v AVIDA působí 4. rokem a každý den s radostí a vášní dokáže děti nadchnout pro tvoření, učení i zábavu. V Anglii osm let pracovala v národních galeriích a muzeích, připravovala různé programy a workshopy zaměřené na umění, historii a literaturu. Současně mnoho let působila jako pečovatelka, chůva a učitelka umění. Úspěšně také absolvovala kurzy vedení lidí a má certifikát první pomoci. Ve výtvarné, umělecké a taneční oblasti se pravidelně vzdělává, je energická, kreativní, rychle navazuje pozitivní vztahy a dokáže přirozeně v dětech podněcovat hodnoty jako zodpovědnost, cílevědomost a ctižádost.