Kdo je hlavní tváří školy AVIDA?
Petra Šlencová Bílská
Petra je zakladatelkou skupiny škol AVIDA, hrdou mámou, zkušenou učitelkou a manažerkou. Již od roku 2012 se naplno věnuje efektivnímu rozvoji, výchově a vzdělávání dětí, přičemž klade důraz na jejich individuální potřeby a harmonický růst. Díky své vizionářskému přístupu a odhodlání vybudovala školy, které se dnes řadí k těm nejlépe hodnoceným a nejvyhledávanějším. Každý den se věnuje tomu, co ji nejvíce těší – tvorbě inspirativního, promyšleného a motivujícího vzdělávacího prostředí pro děti. Ve volných chvílích ráda cestuje, objevuje nová místa, naslouchá příběhům lidí a obdivuje krásy přírody. V posledních letech našla vášeň ve sportovní fotografii. Pokud to okolnosti dovolí, v pohodlí domova nachází čas na relaxaci a klid.

Kdo u nás učí?

Mgr. Ester Grigarová
Ester si přála být učitelkou již od základní školy, proto si vybrala studium na pedagogické škole v Karlových Varech a následně na Západočeské univerzitě, kde získala kvalifikaci v oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Během celého vysokoškolského studia pracovala na klasické základní škole, kde nasbírala cenné zkušenosti nejprve jako asistentka pedagoga a posléze jako učitelka. Ve svých hodinách se snažila co nejvíce využívat netradiční prvky výuky a kladla důraz na respektující a individuální přístup k dětem. V naší škole Ester začíná sedmý rok. Je spolehlivou, upřímnou a oblíbenou učitelkou dětí i rodičů, ale také milou a pokaždé nápomocnou kolegyní našeho týmu. Ve svém volném čase se ráda věnuje četbě, procházkám v přírodě, za kulturou a ráda tráví čas se svými blízkými. Její vášní je také historie.

Mgr. Veronika Vrtělková
Veronika získala pedagogické vzdělání na Univerzitě Karlově v Praze v roce 2009. Její odborné znalosti zahrnují filologii, společenské vědy a filozofii, což z ní činí uznávanou a respektovanou učitelku se zkušenostmi ze soukromého školství. V loňském roce, během posledního roku rodičovské dovolené, u nás působila jako učitelka českého a německého jazyka a aktivně se podílela na organizaci mimoškolních akcí. Veronika přináší kreativní a na studenty zaměřený přístup k výuce a vytváří unikátní výukové materiály, které žáky inspirují a zapojují. Její nadšení pro práci s dětmi a láska ke sportu vytváří pozitivní atmosféru ve třídě a podporuje zdravý životní styl. Díky kombinaci odbornosti, kreativity a empatie je Veronika učitelkou, kterou rodiče oceňují pro vedení svých dětí v těchto formativních letech. Ve volném čase se věnuje běhání, objevování měst s historickými památkami a miluje horské túry.

Ing. Jana Šestáková, DiS
Jana vystudovala Fakultu životního prostředí na České zemědělské univerzitě v Praze se specializací na obor Regionální a environmentální správa. Své vzdělání dále rozšířila o kvalifikaci v oblasti učitelství odborných předmětů. Během praxe získala bohaté zkušenosti na různých typech škol. Působila jako hlavní vychovatelka školní družiny, učitelka projektového vyučování, třídní učitelka i zástupkyně ředitelky. Kromě toho se věnovala kariérovému poradenství a prevenci rizikového chování. Jana si zakládá na individuálním přístupu ke každému dítěti, podporuje jejich aktivní zapojení do výuky a rozvíjí u nich kreativní myšlení. Její výuku obohacují zkušenosti z kurzů zaměřených na matematiku, formativní hodnocení, intuitivní pedagogiku a vzdělávání v přírodě. Ve svém volném čase se Jana věnuje ručním pracím, malbě, fotografování a péči o přírodu i zahradu.

Amana Shakerová
Amana získala univerzitní vzdělání na University of Fine Arts a University of Mass-media. Angličtinu studovala v International Open Academy, American Language Center, má certifikát TEFL a TESOL. Angličtinu vyučuje od roku 2000, v naší škole působí osmým rokem. Amana se snaží u dětí rozvíjet zájem o probíranou látku, podporovat jejich sebevědomí při zvládání jednotlivých úkolů i je úspěšně připravovat pro zvládnutí mezinárodních zkoušek. Ráda s žáky diskutuje a umí naslouchat jejich příběhům. Angličtinu vyučuje formou ESL. Absolvovala také kvalifikační Studium asistenta pedagoga. Amana je velmi zkušená, laskavá a trpělivá učitelka, maminka 2 dospívajících slečen a 2 rošťáků.

BA. Elizabeth Vollmin
Elizabeth pochází z Wilmingtonu v Severní Karolíně. V květnu 2025 úspěšně dokončila studium na Belmont Abbey College v Charlotte, kde vystudovala dvojitý obor – sportovní management a obchodní management. Během studií byla také čtyři roky aktivní členkou univerzitního tenisového týmu. Na začátku září 2025 se rozhodla pro zásadní životní změnu a přestěhovala se do Prahy. Ve svém volném čase se Elizabeth věnuje tenisu a pickleballu, její velkou vášní je ale také cestování a objevování nových míst. V USA získala cenné zkušenosti v oblasti sportu i v práci s dětmi. Nyní je nadšená, že může své znalosti a energii přenést do AVIDA, kde chce inspirovat mladou generaci a předat jim své zkušenosti. Současně se těší na nové zážitky a poznávání české kultury.

BBA. Shannon Lunga
Shannon pochází z Minnesoty v USA, kde získala bakalářský titul BBA v oboru marketing/obchod na University of Wisconsin - Eau Claire. V roce 2009 se rozhodla pro životní změnu, přestěhovala se do Prahy a rozšířila si vzdělání certifikátem TEFL. Za posledních 20 let nashromáždila bohaté zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, marketingu, organizování akcí a při výuce dětí i dospělých. Její vášeň pro knihy a práce v knihovně odráží její hlubokou touhu pomáhat druhým a využívat kreativitu k inspiraci a rozvoji jazykových dovedností, a to od nejmenších dětí. Ve volném čase se Shannon věnuje čtení a předčítání knih svému synovi, procházkám v přírodě, jízdě na kole a trávení času s přáteli při různých dobrodružstvích.

Denisa Bezpalcová
Denisa je absolventkou bakalářského studia speciální pedagogiky, kde úspěšně složila státní zkoušku z psychopedie a etopedie. S cílem dále rozšířit své odborné znalosti se rozhodla pokračovat ve studiu logopedie a surdopedie v navazujícím magisterském programu na Slezské univerzitě. Již během studia získala cenné zkušenosti v řadě institucí, kde se věnovala dětem se specifickými potřebami. Čtyřletá praxe v česko-anglických Montessori školách jí umožnila profesně i osobnostně vyrůst a prokázat své schopnosti i laskavý přístup. Práce s dětmi je jí blízká od malička – cenné dovednosti čerpala mimo jiné z péče o mladšího sourozence s poruchou autistického spektra i z hlídání dětí ve svém okolí. Denisa absolvovala kurz chůvy, kurz rozvoje grafomotoriky, program Maxík zaměřený na předškoláky a také školení zaměřené na spolupráci mozkových hemisfér. Je klidnou, empatickou a motivovanou pedagožkou, která se neustále vzdělává. Anglický jazyk ovládá plynně a pravidelně jej zařazuje do své práce s dětmi. Ve volném čase ráda cestuje, věnuje se pobytu v přírodě, józe a setkáním s přáteli.

Petra Butorová
Petra je studentkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na dějepis a český jazyk. Učitelství ji zaujalo už během studia na gymnáziu, kde objevila různé metody výuky a zatoužila předávat vědomosti a ideály dalším generacím prostřednictvím kreativních přístupů. Má bohaté zkušenosti s doučováním a hlídáním dětí, což jí umožňuje uplatňovat své znalosti v praxi a rozvíjet individuální přístup ke každému dítěti. Ve volném čase ráda čte, hraje volejbal, cestuje a věnuje se tvůrčímu psaní.