Kdo je hlavní tváří školy AVIDA?
Petra Šlencová Bílská je zakladatelkou školičky, školky i školy AVIDA a zároveň hrdou mámou a velmi zkušenou učitelkou a manažerkou. Petra se specializuje na efektivní rozvoj, péči a vzdělávání dětí od 15 měsíců do 12 let. Přelomovým obdobím byl pro ni rok 2012. Začala se profesně rozvíjet v oblasti péče a vzdělávání dětí a postupně vybudovala školy / instituce, které dodnes patří mezi nejlépe hodnocené a vyhledávané. Dnes, den co den, dělá Petra to, co ji baví a dává smysl – poskytuje dětem inspirující, motivující a do detailu promyšlené vzdělávání.

Kdo u nás učí?

Mgr. Ester Grigarová
Ester chtěla být učitelkou již od základní školy, proto její kroky vedly nejprve na pedagogickou školu v Karlových Varech a následně na Západočeskou univerzitu, kde vystudovala obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Pracovala 5 let na klasické základní škole, nejprve jako asistentka pedagoga a posléze jako učitelka. Ve svých hodinách se snažila co nejvíce využívat netradiční prvky výuky a kladla důraz na respektující přístup k dětem. V naší škole Ester začíná 5. rok. Je spolehlivou, upřímnou a oblíbenou učitelkou dětí i rodičů, ale také milou a pokaždé nápomocnou kolegyní našeho týmu. Ve svém volném čase se věnuje četbě, ráda chodí do přírody, za kulturou a tráví čas se svými blízkými.

Amana Shakerová
Amana získala univerzitní vzdělání na University of Fine Arts a University of Mass-media. Angličtinu studovala v International Open Academy, American Language Center, má certifikát TEFL a TESOL. Angličtinu vyučuje od roku 2000, v naší škole působí 6. rokem. Amana se snaží u dětí rozvíjet zájem o probíranou látku, podporovat jejich sebevědomí při zvládání jednotlivých úkolů i je úspěšně připravovat pro zvládnutí mezinárodních zkoušek. Ráda s žáky diskutuje a úžasně umí naslouchat jejich příběhům. Angličtinu vyučuje formou ESL. Absolvovala také kvalifikační Studium asistenta pedagoga. Amana je velmi zkušená, laskavá a trpělivá učitelka, maminka 2 dospívajících slečen a 2 rošťáků.

Mgr. Nela Havlíková
Akademické vzdělání získala Nela na Západočeské univerzitě v Plzni v oboru filozofie. K práci s dětmi ji přivedla její trenérská činnost, jelikož sama je úspěšnou a stále aktivní hráčkou nejvyšší soutěže florbalu v Česku a ve Švýcarsku. Záliba ve vedení dětí a organizování volného času pro děti školního věku ji nakonec nasměrovala k rozhodnutí vystudovat učitelství 1. stupně a věnovat se profesi prvostupňové učitelky. Své pedagogické působení začala v české škole ve Švýcarsku. Z minulosti má také zkušenosti s prací redaktorky a manažerky týmu v oblasti PR a médií. Díky své povaze dokáže přirozeně v dětech podněcovat hodnoty jako zodpovědnost, cílevědomost a ctižádost. Nela mluví anglicky a německy, má ráda hudbu, knihy a samozřejmě sport.

John Chelius
John pochází z Pensylvánie v USA. Vystudoval Atlantic Cape Community College v New Jersey, kde získal titul Associates in Science. V Hello Academy Praha obdržel certifikát TEFL. S prací s dětmi má velmi bohaté zkušenosti. V uplynulých 7 letech se věnoval zejména práci s dětmi předškolního věku, což velmi efektivně využívá při učení dětí mladšího školního věku. Jako učitel nachází velký pocit úspěchu a naplnění v tom, když se děti pod jeho vedením rozvíjí a rostou jako osobnosti. Ve volném čase se věnuje turistice, práci na zahradě a cestování.

Petr Studénka
Petr je profesionálním trenérem fotbalu s trenérskou kvalifikací UEFA „A“. Má 15 let zkušeností s trénováním dětí a mládeže pro přední české fotbalové kluby. Opakovaně organizoval a vedl pobytové a příměstské tábory. V práci s dětmi vidí velký smysl. Petr se zajímá také o film a spolupracoval na natáčení několika dokumentárních a krátkometrážních filmech s fotbalovou tématikou. Mluví anglicky a německy, hraje na piano, kytaru a má rád sportovní aktivity všeho druhu.
U všech těchto lidí se nám líbí:
jejich zkušenosti a nadšení pro práci s dětmi
jak o dětech mluví a přemýšlí
kam by je chtěli dovést, a co jim chtějí ze sebe předat
životní postoje shodné s našimi hodnotami
(Aktivita. Vzdělání. Inspirace. Detail. Ambice.)
stejný názor na výchovu a vzdělávání dětí
ctí individuální přístup ke každému dítěti a v oblasti rozvoje a podpory dovedností mají stejné cíle
(dostat z dětí to nejlepší, ale současně v nich podněcovat i oblasti, kde potřebují pomoc)
vyznávají stejné lidské hodnoty jako my
(slušnost, otevřenost, respekt, zodpovědnost, ctižádost a cílevědomost, fair play)
jejich kreativní a sportovní založení a schopnost tyto dovednosti v dětech podporovat a následně předat
u každého z nich vidíme potenciál, kterým mohou děti i školu rozvíjet
(IT, programování, grafika, kreativní psaní, hra na piano a kytaru, sportovně pohybové aktivity, němčina)